Մայրենի

74.  Հիմնավորի՛ր  այս միտքը՝ «Չի՛ կարելի, որ մարդիկ ժամանակի մեքենա ունենան»:

Այո, որովհետև մարդիկ գնալով անցիալ կամ ապագա կարող են փոխել ներկան:
75.  Ա. և Բ նախադասությունները համեմատի՛ր և տարբերությունները գրի՛ր:

Ա. Ամերիացի գիտնականների հետազոտություններից պարզվել է, որ մարդն օրական միջին հաշվով 
կես ժամ խոսում է:   Բ. Մարդն օրական խոսում է միջին հաշվով կես ժամ: Դա պարզվել է 
ամերիկացի գիտնականների հետազոտություններից հետո:

Ա. Լեհական Ենջուվեյ փոքրիկ բնակավայրն ամբողջ Եվրոպաում հայտնի է եզակի ժամացույցների 
թանգարանով, որտեղ չորս հարյուր ժամաույց է ցուցադրված: Բ. Լեհական Ենջուվեյ փոքրիկ 
բնակավայրն ամողջ Եվրոպայում հայտնի է եզակի ժամացույցների թանգարանով: 
Այնտեզ չորս հարյուր ժամացույց է ցուցադրված:

Ա. Դրանց մեջ նաև արեգակնային մի ժամացույց, որըպատրաստվել է տասնվեցերորդ 
դարում: Բ. Դրանց մեջ է նաև արեգակնային մի ժամացույց:
ԴԱ պատրաստվել է տասնվեցերորդ դարում:

Ա. Թանգարանի այցելուներն անպայման մտնում են նաև գրադարան, որտեղ կարդում են 
ժամացույցների և նրանց պատմության մասին: Բ. Թանգարանի այցելուներն անպայման 
մտնում են նաև գրադարան: Այտեղ կարդում են 
ժամացույցների և նրանց պատմության մասին: 


Կրկին իմաստային ոչ մի տարբերություն, ընդամենը նախադասություններն են
իրենց ձևով տարբերեվում: 




Բակունցից ավելի հմայիչ մարդ ես չեմ հիշում այն ժամանակվա գրական շրջանակում: 
Մի ձգողական ուժ կար Բակունցի մեջ, որ քաշում էր դեպի իրեն: Քիչ էր պատահում, որ 
գար գրական հավաքույթներին, գրեթե չէր խառնվում վեճերին, պահում էր իրեն 
այնպես, որ հետը չէին վիճում: Հազարից մեկ էր միջամտում վեճ-զրույցներին, իսկ միջամտելիս
էլ մեծ մասամբ նրա ասածը գրչակից ըկերներն ընդունում էին իբրև վերջնական խոսք: 
Եվ զարմանալի կերպով կարողանում էր հույզը ենթարկել մտքին, միտքը՝ հագեցնել զգացմունքով: 
Բռնկումների գոնե ես վկա չեմ եղել, տեսել եմ հանգիստ, խաղաղ, հավասարակշռված,
բայց հասկացել եմ, որ հոգում միշտ մի բան անհանգիստ է, այրվում է ներսից:

65.Սխալ կազմված պատճառական բայերն ուղղի՛ր:

Քնացնել, հաշտեցնել, լռացնել, ուտացնել, լսեցնել, ճերմակեցնել, կարմրացնել, վախեցնել, 
աշխատեցնել, հնչեցնել,պարզեցնել, ցավեցնել, վստահեցնել, ծառայացնել,ապրացնել:

66.Տեքստից հանի՛ր այն նախադասությունները, որոնք նկարագրում են նախորդ կամ հաջորդ 
նախադասության գործողության տեղը, ժամանակը, ձևը: Տրված և ստացված տեքստերը համեմատի՛ր:

Արդեն մութն ընկնում էր, ու գյուղ իջնելու ժամանակն էր: մի ուլիկ հոտից հետ ընկավ: 
Գայկը հասավ նրան ու բռնեց: Գյուղն էլ շատ մոտ էր: 
  Ուլիկն ասաց.
Գիտեմ, որ քո զոհն եմ, ու վերջը պիտի ուտես ինձ: Բյաց մի խնդրանք ունեմ՝ սրինգդ նվագիր, 
պարեմ, հետո կեր: 
Գայլը նվագեց: Նա շատ բարձր ու գայլավարի էր նվագում: Շներն լսեցին ու ընկան նրա ետևից: 
Փախչելիս գայլը շուռ եկավ դեպի ուլիկը: նա ասաց.
Տե՛ղն է ինձ, մսգործն՝ ու՜ր,  երաժիշտն՝ ուր:


67.Բառակապակցություններ կազմի՛ր՝ հարցում արտահայտող բառերը գոյականներով փոխարինելով:

Տիրապետել  ինի՞(ն): հմտանալ գործին
Տիրել ի՞նչը, (ինչի՛ն), ու՞մ:   տիրապետել գործիքին
Դավանել ինչի՛ն:  

68.Սկզբից տասը-տասներկու նախադասություն ավելացրու՛, որ ամբողջական տեքստ դառնա:

Ի՜նչ պատժել, ի՝նչ բան: հայրը բակում կանգնած, քթի տակ խորամանկ  ժպտալով նրան 
էր դիմավորում: Ի՜նչ լավ է, որ ամեն ինչ լավ վերջացավ:
193.
մեքենա, որը սլանում է
մոլորակ,որը պտտվում է արևի շուրջը
գնացք որը դուրս է գալիս թունելից
Երեխա որը պատրաստակամորեն մտնում է հոր
մարդիկ,որը աշխատում են փոշու ու մրի մեջ
Բ.
Որը ընկել է
Երգ որը մոռացել է
երեխա որը ընկել է թիթեռի ետևից

1.  Մարդիկ, ընկնելով շատի ետևից, կորցնում են նաև քիչը:
2.Առակը այն մարդկանց մասին է, որոնք մի բան են ուզում անեն բայց վախենում են:

1.Որ թվականին է տեղափոխվել է Բաքու, որտեղ ստացել է միջնակարգ կրթությունը։ 1927
2.որ թվականին է ընդունվել և  ավարտել է Բաքվի մանկավարժական ինստիտուտը։ 1935
3.որ թվականից որ թվակննին է  եղել է «Գրական թերթի» գլխավոր խմբագիրը։
1965-67
Համո Սահյան (Հմայակ Սահակի Գրիգորյան) (Ապրիլի 14, 1914, գյուղ Լոր - Հուլիսի 17, 1993, Երևան), հայ բանաստեղծ։
Ծնվել է Սյունիքի մարզի Սիսիանի տարածաշրջանի Լոր գյուղում։ 1927-ին տեղափոխվել է Բաքու, որտեղ ստացել է միջնակարգ կրթությունը։ 1935-ին ընդունվել և 1939-ին ավարտել է Բաքվի մանկավարժական ինստիտուտը։ 1939-41-ին՝ աշխատել է Բաքվի «Խորհրդային գրող» ամսագրում, որպես գրական աշխատող։ 1941-45-ի Հայրենական մեծ պատերազմի ժամանակ ծառայել է ռազմա-ծովային նավատորմում։ 1945-51-ին աշխատել է Բաքվի «Կոմունիստ» (հայերեն) թերթի խմբագրությունում որպես գրական աշխատող, 1951-54-ին՝ Երևանի «Ավանգարդ» թերթում որպես բաժնի վարիչ, 1954-55-ին՝ «Ոզնի» ամսագրում որպես բաժնի վարիչ։ 1965-67-ին եղել է «Գրական թերթի» գլխավոր խմբագիրը։
Սահյանին հռչակ են բերել «Որոտանի եզերքին» (1946), «Բարձունքի վրա» (1955), «Նաիրյան դալար բարդի» (1958), «Սեզամ, բացվիր» (1972, ՀԽՍՀ պետական մրցանակ), «Իրիկնահաց» (1977), «Կանաչ-կարմիր աշուն» (1980), «Դաղձի ծաղիկ» (1986) ժողովածուները։
Գրել է նաև հայրեններ։ Կատարել է թարգմանություններ։
Մահացել է 1993 թ.-ին, Երևանում։


ԱՆՁՐԵՎ

Ամպը կախվել է ամպից,
Ամպամած օր է.
Վերը երկինք է մթին,
Ներքևը՝ ձոր է:

Ինչ-որ տագնապ է ձորում,
Ինչ-որ սարսուռ է...
Ուշաթափվել է առուն,
Եվ ուռին լուռ է:

Հավքը թևերն ամփոփել,
Կարծես մրսում է,
Ու՞մ և ինչու՞, չգիտե,
Բայց սպասում է:

Քամին քարայրն է մտել,
Փշաքաղվել է, -
Քարայրի հոնքը ծռվել,
Աչքը շաղվել է:

Շանթը զարկել է ամպին...
Ա՜խ, վիրավոր է,
Արյունաքամ կլինի
Ամպը ուր-որ է:

Կետադրե'լ հատվածը.

Այդ երեկո, երբ Շարմաղ բիբին դուռը քաշեց և ոտքը շեմքին դրեց, հանկարծ ետ քաշվեց մի ահարկու ձայնից, որ անակնկալ որոտաց հենց նրանց կտուրի վրա և խռպոտ աղմուկով խլացրեց զանգերի ծանոթ ղողանջը։
Տանեցիները, որոնք սփռոցի չորս բոլոր նստած լուռ ընթրում էին, արձանացած զարմացած իրար նայեցին։ Ահ կար նրանց աչքերում։ Նույնիսկ փոքրիկ Երեմը բնազդով զգաց, որ խռպոտ ձայնը բոթ է գուժում։
Հեյ հեյ ալիք ալիք դիզվեց ձայնը ժողովուրդ… Թագավորի հրամանով առավոտը կանուխ ձիատերը ձիով քաղաք հեյ հեյ… Ով չտանի թագավորի հրամանով տունը տեղը հեյ հեյ…
Եվ ձայնը հեռանալով նվազեց, որովհետև գզիրը ուրիշ կտուր բարձրացավ և երեսն ուրիշ թաղի կողմը դարձրեց։
Շարմաղ բիբին չլսեց, թե զանգերն ինչպես լռեցին և ուր կորան նրանց վերջին թավ ելևէջները։ Դուռը դժգոհ վրա դրեց և դուռը չերգեց երկար ու կերկեր, այլ դժգոհ վնգստաց շան նման։
-Չոռ բայղուշ, հենց էս սհաթին էր…
Երբ Շարմաղ բիբին եկավ տեղը նստեց և երեխաները տատի ներկայությունից սիրտ առան, Սիմոնը հառաչելով կարծես ինքն իրեն ասաց.
-Էսօր Մինասի տղան էր պատմում… Ասում էի սուտ կլինի, առ քեզ…
-Ապի, յանի թագավորն էդքան ձի ինչի՞ ա հավաքում,- Հորը դարձավ անդրանիկ աղջիկը, ութ տարեկան Շողերը։
-Եսիմ,- ուսերը վեր քաշեց հայրը,- կռիվ ա բալա ջան… Մարդ են ջարդում, ձիեր են կոտորում։ Ժողովուրդ տուր… Թագավորի հրաման ա։
-Փու~ ,փու~…
Անհայտ էր, թե Երեմը այդ բացականչությամբ իր զարմանքն էր արտահայտում, թե պաղեցնում էր տաք ապուրը։ Մայրր սկսեց նրան կերակրել և ահը սրտում ամուսնուն հարցրեց
-Մեր Ցոլակը չափումը կգա՞,- բայց Սիմոնը, որ անակընկալ մտքերի հետ էր չլսեց նրա հարցը։
Ցոլակը, նրանց ձին էր կապտավուն մորթով, որի վրա ինչպես աստղերը ցրված էին սպիտակ նշաններ։ Երկար ալիքաձև պոչ ուներ Ցոլակը։ Եվ ասում էին, թե մի հին և ազնիվ ցեղի շառավիղն էր այդ ձին, որ Սիմոնը գնել էր երկու տարի առաջ փոխարենը տալով իրենց էշը, մի անմայր հորթ, մի կարպետ և երկու բեռ ցորեն։
-Տուն եմ, երեխաների տեր եմ, առանց ձիու հնար չկա,- ասել էր նա և ուրախության ժպիտով առաջին անգամ ձին քաշել աղբյուրը։ Հենց այդ օրն էլ նրան անվանել էին Ցոլակ, այն ձիու անունով, որ եղել էր նրանց տանը Սիմոնի մանկության տարիներին։
-Հակառակի պես հայվանն էլ ջանով ա,- ասաց Սիմոնը և սթափվելով խոր մտքերից դանդաղությամբ հացի փշուրները փեշից սփռոցի վրա թափելով, տարվա էս ժամանակ ձին էլ էդքան ջանով լինի։ Հալբաթ էսպես պիտի լիներ…

1.
Ա)ամբարտավան,մեծամիտ,համառ,գերաշնորհ:
Բ)հաշտ ու խաղաղ,հմայուն ու հյութեղ:
2.
Ա)Ընկուզենին այնքան մեծամիտ էր,որ ուզում էր միայն ինքը լիներ ամենա գեղեցիկը:
Բ)Բոլորնել ցանկանում են առաջին տեղը լինեն այդ պատճառով ես արդարացնում եմ ընկուզենուն:
Գ)Ընկուզենին մեծամիտ էր,համառ էր,անբառտավան էր:
3.
Առակն այն մարդկանց մասին է, որոնք շատ մեծամիտ են և իրենց թվում է թէ իրենցից լավը չկա:
5.
Մեծամիտը:
131

Հավատալ ընկերոջը
Հավատալ եղբորը
Հավատալ մարդուն
Հավատալ մարդկությանը
Հավատալ  խոսքին
Հավատալ գործին
Հավատալ վերադարձին:

132
Խուսափել ընկերոջից
Խուսափել եղբորից
Խուսափել մարդկանցից
Խուսափել հանդիպումից
Խուսափել զրույցից
Խուսափել հարցուփորձից

133.

Տարվել երեխայով
Տարվել աշակերտներով
Տարվել ընկերնելով
Հետաքրքրվել գրականությունով
Հետաքրքրվել մեքենայով
Հետաքրքրվել սպորտով:


Իմ սիրտը՝  ներսից

Իմ սիրտը այդքան էլ նուրբ չէ:Իմ սրտում կան լավ մարդիկ, իսկ իմ սրտից դուրս վատ մարդիկ են բնակվում:Իմ սիրտը շատ փոքր է,բայց պահ է լինում, որ նա այնքան է մեծանում, որ ես նույնպես զգում եմ:Իմ սրտի մեջ կա իմ գերդաստանը իմ ընկերները և լավ մարդիկ:Ես իմ սրտի արտաքինը չեմ տեսել բայց իմ կարծիքով նա արևի է նման:Իմ սիրտը արև է, արևի պես կրակ է վառվում նրա մեջ միշտ:





Պատմվածքը գրականության պատմողական ժանրերից մեկը, սյուժե ունեցող փոքր ծավալի արձակ ստեղծագործություն է։ Պատմվածքի մեջ նկարագրվում է կյանքի մի դեպք, դրվագ՝ կապված մեկ կամ մի քանի հերոսների հետ։ Պատմվածքի հիմքում հիմնականում ընկած է կենսական որևէ փաստ, իրական դեպք։ Պատմվածքի մեջ սովորաբար պատկերվում է միայն մի քանի դրվագ հերոսի կյանքից։


Կարդալով Վիկտոր Համբարձումյանի կտակը՝ ես հասկացա, որ ամեն մեկը պետք է իր պարտքը համարի ուսումնասիրել հայոց լեզուն, գրագետ լինի հայերենից, անկախ այն բանից, թե քանի տոկոս է նրա մեջ հայկական արյունը: Այդ տոկոսը ոչինչ չի նշանակում:

Բարև ձեզ, վերջապես նորից հանդիպեցինք իրար հետ:  Այսօր կկարողանամ ձեզ պատմել մի քիչ իմ մասին: Ես սովորում էի Նոր Դրոցում, 6-2-դասարանում, սակայն այս տարի տեղափոխվեցի Միջին դպրոց: Կներեք մոռացա ներկայանալ: Իմ անունը Ջորջ է, ազգանունս Դումանյան, ես տասնմեկ տարեկան եմ, այժմ սովորում եմ 7-2-դասրանում: Շատ ուրախ եմ, որ այս տարի եկա Միջին դպրոց և հուսով եմ, որ կկարողանամ լավ սովորել: Միջին Դպրոցում է սովորում նաև իմ եղբայրը ՝ Անդրեասը, 9-1-դասարանում:      
Վիկտոր Համբարձումյան (Սեպտեմբեր 18, 1908 - Օգոստոս 12, 1996), հայ հայտնի աստղագետ և աստղաֆիզիկոս, տեսական աստղաֆիզիկայի հիմնադիրներից մեկը։ Համբարձումյանի աշխատությունները վերաբերում են աստղերի և միգամածությունների ֆիզիկայի, աստղային աստղագիտության, աստղային համակարգերի դինամիկայի, աստղերի և գալակտիկաների տիեզերածնության և մաթեմատիկական ֆիզիկայի բնագավառներին։ Համբարձումյանը հեղինակն է սկզբունքորեն նոր տիեզերածնական հայեցակարգի։ Վ. Համբարձումյանը Ստալինյան մրցանակի կրկնակի (1946, 1950) դափնեկիր է, Սոցիալիստական Աշխատանքի կրկնակի (1968, 1978) Հերոս, Հայաստանի ազգային հերոս (1996), Ռուսաստանի Դաշնության պետական մրցանակի դափնեկիր, արժանացել է բազմաթիվ ակադեմիական պարգևների։ Բյուրականի աստղադիտարանի հիմնադիրն է։


Ճխում-
Քղանցքները-փեշ
Եղեգնուտի-բույս
Շնկշնկաց-
Սուրաց-շվցրեց
Սաստել-վաղեցրել
Մաղձոտ-կեղտոտ
Կառկառած-
Գութ-խիղճ
Սքողում-ջնջել
Սեպտեմբերի տասներեքին, ուրբաթ
Արևը ժպտաց և արթնացրեց ծաղիկներին:
Արևը ժպտաց,և ծաղիկներն արթնացավ:
11.
Արի մեզ մոտ,պետք է գնանք արի
Սեր իմ արի,արի սեր ուտենք
Հոտ է գալիս,նայեք հոտ է
Հորը մեծ է,արի հորս մոտ
Վարժ 16
Ա.հեռագիր-հեռագրեր
Արոտավայր-արոտավայրեր
Լրագիր-լրագրեր
Ծառաբուն-ծառաբներ
Մրգաջուր-մրգաջրեր
Մրջնաբույն-մրջնաբներ
Ծաղկեփունջ-ծաղկեփնջեր
Միջնապատ-միջնապատեր
Բ.մեծատուն-մեծատուններ
Զինակիր-զինակիրներ
Ժամացույց-ժամացույցներ
Կողմնացույց-կողմնացույցներ
Երգահան-երգահաններ
Քարահատ-քարահատներ
Պատմագիր-պատմագիրներ
Քանդակագործ-քանդակագործներ

                               Առաջ.19
Ոսկեշար-հարցաշար
Բազմազբաղ-թեվատարած
Բազմակատարած-համակատարած
Գնդացիր-ցունացիր
Ստըրկահոգի-մեծահոգի
Սիրահոժար-ինքնահոժար
Մեղմանվագ-նրփանվագ
Սառցալեռ-բարցրալեռ
Բանաձև-գրելաձև
                                                    Առաջ.20
Արարատ-մասիս
Հրաշքով լի-հրաշալի
Ձեռքով չկերտված-անձեռակերտ
Երկինք սլացող-երկնասլաց
Լեռների-սարերի
Ժայռերով պատված-ժայռապատ
Քարերով ծածկված-քարածածք
ճառագայթի ձև ունեցող-ճառագայթաձև
խոտով առատ-խոտառատ
արքաների-թագաորների
բնություն-բնական
հյուսիս-արեվելք-հյուսիս արեվելք
գագաթի մոտ-կատարին մոտ
                                     Առաջ.27
,չամիչ,չտես,չկամ,չարիք:
                                               Առաջ.29
-արքան դեմքը տեսնելու համար էր այդքան երկար ճանապարհ կատարել:
-մանուկները իրենց համար պարում էին,հետո ընկնում,իրենք իրենց ծափ տալիս ու երջանկանում,աշխարհքով մեկ լինում:
-արև էր գալիս,սարի հետևից դուրս է գալիս արևը:
-Մի գարնան գշերը դռանը նստած խոսում էինք:
-եթե ուզում եք որ չմահանամ-ասում է արքան-գնացեք ու հավերժ ջուր բերեք,որ խմեմ ու վեր կենամ տեղի-ցս:
    Հոկտեմբերի,երեքին,հինգշաբթի
                                              Առաջ.31
   
Նա շրջվեց և տեսավ իր ասպետին: Ասպետը  վազում էր նրա մոտ: Հասավ: Նրանք իրար հետ գնացին ասպետի տուն, ասպետը ասաց
- Ես քեզ սիրում եմ:
 Մեկ օր անց նրանք կռվեցին և բաժանվեցին: Աղջիկը գնաց տուն, և նրա մայրը և հայրը հարցրին.
- Ո՞ւր էիր:
 Աղջիկը պատասխանեց.
- Ե՞ս:
- Այո՛, դու:
-Ես տեսա իմ ասպետին, և մենք գնացինք նրանց տուն, այդպես մենք կռվեցինք, հայրը գնաց կռվի ասպետի տուն: Նրանք մի քանի ժամ կռվեցին, հետո հայրը եկավ տուն.
- Վե՛րջ, նա էլ քեզ չի անհանգստացնի:մյուս օրը աղջիկը գնում էր դասի և ավտոբուսի մեջ տեսավ իր ասպետի աղջիկը խառնվեց ասպետը դուրս եկավ աղջիկն ել ետևից  ասպետը տեսավ աղջկան նրանք փաթաթվեցին և նրանք ամուսնացան:              

                                            

                                             Առաջ.32
Եթե ես ուտեի, ապա սոցած չէի մնա:
Քանի որ ես կերա, հետևաբար ես սոված չմնացի:
Որովհետև ես կերա, ուստի սոված չեմ:
Քանզի քնեցի, ուրեմն հոգնած չեմ:         

Առաջ.1
Մեղմաշունչ-մեղմ քամի
,նուբիական-
,ունայն-դատարկ
,դեգերում-
,խճելու-
  
Առաջ.2
Քամի- Քամին շատ չար  բայց նաև նրա մեչ բարություն կար քամին քանդում էր ամենինչ ծառեր տերևներ ծաղիկներ և այլն նա շատ դաժան էր։ Նա եկավ և պառկեց արմավենու ոտների տակ և ասաց ես քեզ սիրում եմ բաըց արմավենին ասաց ես քեզ չեմ սիրում ես նեղոսին եմ սիրում նա շատ քնքուշ է իսկ դու չար ես և քանդում ես ամեն ինչ դու անտուն թափառականի մեկն ես։

Նեղոս- Նեղոսը շատ քնքուշ և բարի էր նա բնությանը հետ խաղաղ էր։ Նա սիրում էր արմավենուն։

Արմավենին- Արմավենին ծառ էր որն չեր սիրում քամուն նա սիրում էր նեղոսին և նրան միայն կհամբուրեր։ Քանի որ նեղոս շատ բարի էր իսկ քամին չար էր։
Առաջ.33
Եթե վագոնավարն ուրիշ ուղիներ չըփնտրի տրամվայը գծերից դուրս չի գա:
Այտ ուղտներին չտեսնեք եթե կենդանաբանական այգի չգնաք:
Եթե փղի վրա չը հարձակվեն,նա ել ժանիքը քործի չի դնի:
Փղին իր կնճիթով վերից վար չեր ջրում իրան,երբ շոգ չե լինում:
Եթե սագը չի սուզվում ուրեմն անձրև չի գալու:իսկ եթե մի ոտքի վրա չի կանգնում ու գլուղը չի թաքցնում թևի տակ սաստիկ ցուրտ չի լինում:երբ սագերը դեպի հարաֆ չեն չվում,ուրեմն ձմեռը մոտ չե:
Հողի մեջ որ փոս չգտնեն,բույն չեն սարքի:




                                                                  Հոկտեմբերի տասնհինգին
Առաջ.34
Ա.նախադասություններում ինքն իրեն են կատարվում իսկ Բ նախադասություններում գործողությունը կատարում է:
Առաջ.35
Վկայել մարդասպանության մասին:
Հավատալ հայ ազգին:
Հավատացնել հայ ազգին:
Առաջ.36
յոթ հազար բնակիչ ունի
Արդեն հարյուր տարի է,ինչ այնտեղ կիրակի օրը հայտարված է լռության օր:քաղաքի փողոցներում ոչ մի ճռոցց ու ռնդյուն չկա:այդ օրը տրանսպորիտի երթևեկությունը արգելված է:
Թերթերն առաքվում են հեծանիվով:
փողոցները

Առաջ.38
Թառ-թրթիռ,թրթռալ,
Բառ-բարբառ,
Գիռ-գռգռալ,գրգռել,գրգռիչ
Մուռ-մրմուռ,մռմռալ,
Առաջ.39
Երիտասարդ որդիները  էին անհանգստանում:
Մոտ ընկերդ արդեն գնացել է:
Արշավախմբից մեկը վերադարձալ լեռից:
Քո երգը գրավեց մարդկանց
Հոկտեմբերի,17-ին
Առաջ.41
Քերիչ,գրիչ,կապիչ,քամիչ,թակիչ,ըմպիչ,բացիչ,գործիչ,խաղալիք,ուտելիք,խմիչք,հագուստ,ձգիչ,փակիչ,խթանիչ,փաթաթան,ճոճվել,գանձիչ,զսպանակ,սղոց,ջնջիչ,ծածկիչ,կապիչ,օրորիչ:
Առաջ.142
Իջնել-թեքվել,կքվել,ծռվել,ճկվել,կռանալ
Սահմանել-կարգել,խոնարվել,հաստատել,կորզել,որոշել
Հափշտակել- խլել,գողանալ, կորզել,
Շռայլել-ծախսել,վատնել,քամուն տալ,
Բզկտել-ծկատել,պատառոտել,պոկել, հոշոտել,բզել

                                                                                                       

Լուսակերտ է ապրանքը Թադմոնի,
Անապատում,որպես երազ ոսկեհույզ:

Չունի այնպես,այնպես փրփուր ձյունաթույր
Ինչպես կուրծքը լուսապայծար բանբիշը:

Կրծքի վրա հյուսքը նրա-ծփծփան
Հանց նունուֆար լույս-աղբյուրի երեսին:

Ականջն ի վար այնպես քնքուշ,հեզասահ,
Ինչպես լուսնի շողակաթը թավիշի:

Այնքան կարմի,Այնքան կարմիր,բոց չունի
Ինչքան որ քո համբյուրները սնուսի:

Չէացնող համբույրներում դյութական,
Հանց հինավուրց հեքիաթական գինու մեջ:

Շշնջում է հավերժաբար ու անձայն,
Ինչպես խարխուլ սյուներն ի վար լուսնկան:

Ո՞րն է <<Հավերժական սերը>> ստեղծագործության ասելիքը (հիմնական գաղափարը):
Ստեղծագործության ասելիքը այն է, որ իսկական սերը հավերժ է,հզոր է ու անմահ, նույնիսկ եթե սիրած էակը մահացել է:

2. Ո՞ր տողերում է խտացած լեգենդի հիմնական գաղափարը:
Ժամանակը իր վախճանին կհասնի,
Եվ արևը մի բուռ մոխիր կդառա,
Բայց իմ սերը վախճան չունի, հուն չունի,
Նա հավերժ է, նա անշեջ է, նա անմահ…

Եվ ավազուտ շիրմի վրա մենավոր
Աշտարակն է մնում կանգուն ու վկա,
Որ իմանան վառ աստղերը հեռավոր
Էլ-Սամանի սերը հզո՛ր ու անմա՛հ:

Որ աշխարհին պատմեն սերը հաղթապանծ,
Էլ-Սամանի սերը՝ անա՛նց, հավերժո՛ղ,
Քարավաններն ու ճամփորդներն երկյուղած
Հեռուներից հեռու եկող-գնացող…


3. Նկարագրիր բնությունն ու Թադմորի ապարանքը լեգենդի սկզբում և վերջում: Պատճառաբանիր փոփոխությունը:

Թադմորի ապարանքը շատ շքեղ էր,շուրջը պուրականեր և շատրվաններ ուներ մարմարից յոթ հարյուր սյուն կաին բազմաթիվ արծաթագույն ծազիկներ,նվագում եին երաժիշտները գիշեր ցերեկ:Իսկ վերջում ապարանքի շուրջ բոլորը ամեն ինչ չորացել էր,կարծես անապատը գալիս էր, որ ծածկեր ապարանքը նաժիշտներնել չեին երգում:Պատճառն ել այն դժբախտ սերն էր որից հետո ոչինչ չվերականգնվեց:


07.11.2013

հատուկ
հասարակ
անձ
Իր
թանձրացական
վերացական
Երևան
կրիա
բժիշկ
կրիա
Երևան
պատերազմ
նեղոս,
բժիշկ
Անի
սեղան
Անի
ընկերություն,
Անի
սեղան
Թամարիկ
հագուստ
բժիշկ
աղմուկ
Արարատ
հագուստ
ընկեր
ուսուցիչ
կրիա
պառակտուն

մկնիկ
ուսուցիչ
մկնիկ
կատու
խրատ



ընկեր
Արարատ
խաղաղություն,




մկնի
մտածմունք,





Միջին դպրոցը  իմ աչքերով



Իմ աչքերով Միջին դպրոցը շատտ լավ դպրոց է որովհետև միջին դպրոցում շատ ենք զարգացնում համակարգչյաին գիտելիքները: Իմ համար Միջին դպրոցը իմ տունն է:Ես միջին դպրոցում շատ գիտելիքներ ծանրաբեռնեցի իմ ուղեղի մեջ:Նոր դպրոցում լավ էր բայց Միջին դպրոցից լավը չեր:
Միջին դպրոցուի սնունդը ավելի շատ ուտելու բան  են վաճառում քան Նոր դպրոցում:



Որդի կույսի վարդապետ ապաշխարության:



Սերն անմահ է և անմահություն է տալիս այն ամենին, ինչ մեզ շրջապատում է: Իսկ ատելությունը րոպե առ րոպե մահանում է:

Ժամանակը իր վախճանին կհասնի,
Եվ արևը մի բուռ մոխիր կդառա,
Բայց իմ սերը վախճան չունի, հուն չունի,
Նա հավերժ է, նա անշեջ է, նա անմահ…

Եվ ավազուտ շիրմի վրա մենավոր
Աշտարակն է մնում կանգուն ու վկա,
Որ իմանան վառ աստղերը հեռավոր
Էլ-Սամանի սերը հզո՛ր ու անմա՛հ:

Որ աշխարհին պատմեն սերը հաղթապանծ,
Էլ-Սամանի սերը՝ անա՛նց, հավերժո՛ղ,
Քարավաններն ու ճամփորդներն երկյուղած
Հեռուներից հեռու եկող-գնաց






Նոյեմբերի,տասնհինգին,ուրբաթ

111. Բնության  մեջ համատարած լռություն չկա։
 Աղմուկը կարող է հիշողություն կորստի պատճառ դառնալ։
 Աշխատանքից հոգնած մարդու վրա ազդում է քաղաքային երթևեկությունը աղմուկը, բարձրաձայն խոսքը։
Կա  ենթադրություն, որ ջուրը ոչ միայն Երկրի, այլ նաև ուրիշ մոլորակների վրա է շատ։
Մարդու մասին մարդաբաները վկայում են, որ մարդկանց մարմնի յոթանասուն տոկոսը ջրից է բաղկացած։
Բժշկության խորհրդանիշը եղել և մնում է օձը:

112.
Եֆրոմովի<<Անդրոմեդի միգամածությունը>> ֆանտաստիկական վեպում պատմում է մի խումբ տիեզերք գնալու հեռավոր միջաստղային ճանապարհորդելու մասին:Նրանց աստղաթիռի արագությունը շատ մոտ է լույսի արագությանը;

114
Ա)թուփ Բ.առնետ Գ.մոլորակ Դ.կամուրջ

115
Մարմին
Շարժում
Մշակույթներ
Ժամանակ
Նյութեր
Օրացույց
Մարմիններ
Ժամանակներ
Ճանապարհ
Օրացույց
Դաշտ

Նշակույթ

ճանապարհներ




119.
Ամերիկացի վիճագագիրները պարզել են,որ օրվա ընթացքում ամենաշատը քայլում են անասնապահները ու հողագործները:Երկրորդ տեղում գյուղական նամակատարերն են: Հաջորդը մատուցողները ու բուժքույներն են: Նանցից զգալիորեն քիչ են քայլում ոստիկանները հետախուզները ու պահակները: Ամենից քիչ քայլում են նաահանգապետները ու նախարարները:









120
Բոլոր նավապետներն էլ երազում են չբացահայտված կղզին գտնել:
Մեզ ասացին,որ բոլոր ժամացույցների հետ են ընկել,ու ոչ մեկը նույն ժամը ցույց չի տալիս:
Գիտնականներն օգտվել էին նույն բանաձևից,բայց չգիտես ինչու,տարբեր պատասխաններ էին ստացել:
Ասում են,որ շնաձկի այրան հոտն է հրապուրում:
Այդ տարացքում աշխատող Կետորսի հետևում էին կետերին ու վախենում էին, թե նա մեկին այնուամենայնիվ կվնասի:

Ցուցադրվող հրացանը այդ նույն զինագործի որդիներն ու թոռներն էին սարքել:

131

Հավատալ ընկերոջը
Հավատալ եղբորը
Հավատալ մարդուն
Հավատալ մարդկությանը
Հավատալ  խոսքին
Հավատալ գործին
Հավատալ վերադարձին:

132
Խուսափել ընկերոջից
Խուսափել եղբորից
Խուսափել մարդկանցից
Խուսափել հանդիպումից
Խուսափել զրույցից
Խուսափել հարցուփորձից

133.

Տարվել երեխայով
Տարվել աշակերտներով
Տարվել ընկերնելով
Հետաքրքրվել գրականությունով
Հետաքրքրվել մեքենայով
Հետաքրքրվել սպորտով:


Իմ սիրտը՝  ներսից

Իմ սիրտը այդքան էլ նուրբ չէ:Իմ սրտում կան լավ մարդիկ, իսկ իմ սրտից դուրս վատ մարդիկ են բնակվում:Իմ սիրտը շատ փոքր է,բայց պահ է լինում, որ նա այնքան է մեծանում, որ ես նույնպես զգում եմ:Իմ սրտի մեջ կա իմ գերդաստանը իմ ընկերները և լավ մարդիկ:Ես իմ սրտի արտաքինը չեմ տեսել բայց իմ կարծիքով նա արևի է նման:Իմ սիրտը արև է, արևի պես կրակ է վառվում նրա մեջ միշտ:






Պատմվածքը գրականության պատմողական ժանրերից մեկը, սյուժե ունեցող փոքր ծավալի արձակ ստեղծագործություն է։ Պատմվածքի մեջ նկարագրվում է կյանքի մի դեպք, դրվագ՝ կապված մեկ կամ մի քանի հերոսների հետ։ Պատմվածքի հիմքում հիմնականում ընկած է կենսական որևէ փաստ, իրական դեպք։ Պատմվածքի մեջ սովորաբար պատկերվում է միայն մի քանի դրվագ հերոսի կյանքից։


Կարդալով Վիկտոր Համբարձումյանի կտակը՝ ես հասկացա, որ ամեն մեկը պետք է իր պարտքը համարի ուսումնասիրել հայոց լեզուն, գրագետ լինի հայերենից, անկախ այն բանից, թե քանի տոկոս է նրա մեջ հայկական արյունը: Այդ տոկոսը ոչինչ չի նշանակում:

Բարև ձեզ, վերջապես նորից հանդիպեցինք իրար հետ:  Այսօր կկարողանամ ձեզ պատմել մի քիչ իմ մասին: Ես սովորում էի Նոր Դրոցում, 6-2-դասարանում, սակայն այս տարի տեղափոխվեցի Միջին դպրոց: Կներեք մոռացա ներկայանալ: Իմ անունը Ջորջ է, ազգանունս Դումանյան, ես տասնմեկ տարեկան եմ, այժմ սովորում եմ 7-2-դասրանում: Շատ ուրախ եմ, որ այս տարի եկա Միջին դպրոց և հուսով եմ, որ կկարողանամ լավ սովորել: Միջին Դպրոցում է սովորում նաև իմ եղբայրը ՝ Անդրեասը, 9-1-դասարանում:      
Վիկտոր Համբարձումյան (Սեպտեմբեր 18, 1908 - Օգոստոս 12, 1996), հայ հայտնի աստղագետ և աստղաֆիզիկոս, տեսական աստղաֆիզիկայի հիմնադիրներից մեկը։ Համբարձումյանի աշխատությունները վերաբերում են աստղերի և միգամածությունների ֆիզիկայի, աստղային աստղագիտության, աստղային համակարգերի դինամիկայի, աստղերի և գալակտիկաների տիեզերածնության և մաթեմատիկական ֆիզիկայի բնագավառներին։ Համբարձումյանը հեղինակն է սկզբունքորեն նոր տիեզերածնական հայեցակարգի։ Վ. Համբարձումյանը Ստալինյան մրցանակի կրկնակի (1946, 1950) դափնեկիր է, Սոցիալիստական Աշխատանքի կրկնակի (1968, 1978) Հերոս, Հայաստանի ազգային հերոս (1996), Ռուսաստանի Դաշնության պետական մրցանակի դափնեկիր, արժանացել է բազմաթիվ ակադեմիական պարգևների։ Բյուրականի աստղադիտարանի հիմնադիրն է։


Ճխում-
Քղանցքները-փեշ
Եղեգնուտի-բույս
Շնկշնկաց-
Սուրաց-շվցրեց
Սաստել-վաղեցրել
Մաղձոտ-կեղտոտ
Կառկառած-
Գութ-խիղճ
Սքողում-ջնջել
Սեպտեմբերի տասներեքին, ուրբաթ
Արևը ժպտաց և արթնացրեց ծաղիկներին:
Արևը ժպտաց,և ծաղիկներն արթնացավ:
11.
Արի մեզ մոտ,պետք է գնանք արի
Սեր իմ արի,արի սեր ուտենք
Հոտ է գալիս,նայեք հոտ է
Հորը մեծ է,արի հորս մոտ
Վարժ 16
Ա.հեռագիր-հեռագրեր
Արոտավայր-արոտավայրեր
Լրագիր-լրագրեր
Ծառաբուն-ծառաբներ
Մրգաջուր-մրգաջրեր
Մրջնաբույն-մրջնաբներ
Ծաղկեփունջ-ծաղկեփնջեր
Միջնապատ-միջնապատեր
Բ.մեծատուն-մեծատուններ
Զինակիր-զինակիրներ
Ժամացույց-ժամացույցներ
Կողմնացույց-կողմնացույցներ
Երգահան-երգահաններ
Քարահատ-քարահատներ
Պատմագիր-պատմագիրներ
Քանդակագործ-քանդակագործներ

                               Առաջ.19
Ոսկեշար-հարցաշար
Բազմազբաղ-թեվատարած
Բազմակատարած-համակատարած
Գնդացիր-ցունացիր
Ստըրկահոգի-մեծահոգի
Սիրահոժար-ինքնահոժար
Մեղմանվագ-նրփանվագ
Սառցալեռ-բարցրալեռ
Բանաձև-գրելաձև
                                                    Առաջ.20
Արարատ-մասիս
Հրաշքով լի-հրաշալի
Ձեռքով չկերտված-անձեռակերտ
Երկինք սլացող-երկնասլաց
Լեռների-սարերի
Ժայռերով պատված-ժայռապատ
Քարերով ծածկված-քարածածք
ճառագայթի ձև ունեցող-ճառագայթաձև
խոտով առատ-խոտառատ
արքաների-թագաորների
բնություն-բնական
հյուսիս-արեվելք-հյուսիս արեվելք
գագաթի մոտ-կատարին մոտ
                                     Առաջ.27
,չամիչ,չտես,չկամ,չարիք:
                                               Առաջ.29
-արքան դեմքը տեսնելու համար էր այդքան երկար ճանապարհ կատարել:
-մանուկները իրենց համար պարում էին,հետո ընկնում,իրենք իրենց ծափ տալիս ու երջանկանում,աշխարհքով մեկ լինում:
-արև էր գալիս,սարի հետևից դուրս է գալիս արևը:
-Մի գարնան գշերը դռանը նստած խոսում էինք:
-եթե ուզում եք որ չմահանամ-ասում է արքան-գնացեք ու հավերժ ջուր բերեք,որ խմեմ ու վեր կենամ տեղի-ցս:
    Հոկտեմբերի,երեքին,հինգշաբթի
                                              Առաջ.31
   
Նա շրջվեց և տեսավ իր ասպետին: Ասպետը  վազում էր նրա մոտ: Հասավ: Նրանք իրար հետ գնացին ասպետի տուն, ասպետը ասաց
- Ես քեզ սիրում եմ:
 Մեկ օր անց նրանք կռվեցին և բաժանվեցին: Աղջիկը գնաց տուն, և նրա մայրը և հայրը հարցրին.
- Ո՞ւր էիր:
 Աղջիկը պատասխանեց.
- Ե՞ս:
- Այո՛, դու:
-Ես տեսա իմ ասպետին, և մենք գնացինք նրանց տուն, այդպես մենք կռվեցինք, հայրը գնաց կռվի ասպետի տուն: Նրանք մի քանի ժամ կռվեցին, հետո հայրը եկավ տուն.
- Վե՛րջ, նա էլ քեզ չի անհանգստացնի:մյուս օրը աղջիկը գնում էր դասի և ավտոբուսի մեջ տեսավ իր ասպետի աղջիկը խառնվեց ասպետը դուրս եկավ աղջիկն ել ետևից  ասպետը տեսավ աղջկան նրանք փաթաթվեցին և նրանք ամուսնացան:              

                                            

                                             Առաջ.32
Եթե ես ուտեի, ապա սոցած չէի մնա:
Քանի որ ես կերա, հետևաբար ես սոված չմնացի:
Որովհետև ես կերա, ուստի սոված չեմ:
Քանզի քնեցի, ուրեմն հոգնած չեմ:         

Առաջ.1
Մեղմաշունչ-մեղմ քամի
,նուբիական-
,ունայն-դատարկ
,դեգերում-
,խճելու-
  
Առաջ.2
Քամի- Քամին շատ չար  բայց նաև նրա մեչ բարություն կար քամին քանդում էր ամենինչ ծառեր տերևներ ծաղիկներ և այլն նա շատ դաժան էր։ Նա եկավ և պառկեց արմավենու ոտների տակ և ասաց ես քեզ սիրում եմ բաըց արմավենին ասաց ես քեզ չեմ սիրում ես նեղոսին եմ սիրում նա շատ քնքուշ է իսկ դու չար ես և քանդում ես ամեն ինչ դու անտուն թափառականի մեկն ես։

Նեղոս- Նեղոսը շատ քնքուշ և բարի էր նա բնությանը հետ խաղաղ էր։ Նա սիրում էր արմավենուն։

Արմավենին- Արմավենին ծառ էր որն չեր սիրում քամուն նա սիրում էր նեղոսին և նրան միայն կհամբուրեր։ Քանի որ նեղոս շատ բարի էր իսկ քամին չար էր։
Առաջ.33
Եթե վագոնավարն ուրիշ ուղիներ չըփնտրի տրամվայը գծերից դուրս չի գա:
Այտ ուղտներին չտեսնեք եթե կենդանաբանական այգի չգնաք:
Եթե փղի վրա չը հարձակվեն,նա ել ժանիքը քործի չի դնի:
Փղին իր կնճիթով վերից վար չեր ջրում իրան,երբ շոգ չե լինում:
Եթե սագը չի սուզվում ուրեմն անձրև չի գալու:իսկ եթե մի ոտքի վրա չի կանգնում ու գլուղը չի թաքցնում թևի տակ սաստիկ ցուրտ չի լինում:երբ սագերը դեպի հարաֆ չեն չվում,ուրեմն ձմեռը մոտ չե:
Հողի մեջ որ փոս չգտնեն,բույն չեն սարքի:




                                                                  Հոկտեմբերի տասնհինգին
Առաջ.34
Ա.նախադասություններում ինքն իրեն են կատարվում իսկ Բ նախադասություններում գործողությունը կատարում է:
Առաջ.35
Վկայել մարդասպանության մասին:
Հավատալ հայ ազգին:
Հավատացնել հայ ազգին:
Առաջ.36
յոթ հազար բնակիչ ունի
Արդեն հարյուր տարի է,ինչ այնտեղ կիրակի օրը հայտարված է լռության օր:քաղաքի փողոցներում ոչ մի ճռոցց ու ռնդյուն չկա:այդ օրը տրանսպորիտի երթևեկությունը արգելված է:
Թերթերն առաքվում են հեծանիվով:
փողոցները

Առաջ.38
Թառ-թրթիռ,թրթռալ,
Բառ-բարբառ,
Գիռ-գռգռալ,գրգռել,գրգռիչ
Մուռ-մրմուռ,մռմռալ,
Առաջ.39
Երիտասարդ որդիները  էին անհանգստանում:
Մոտ ընկերդ արդեն գնացել է:
Արշավախմբից մեկը վերադարձալ լեռից:
Քո երգը գրավեց մարդկանց
Հոկտեմբերի,17-ին
Առաջ.41
Քերիչ,գրիչ,կապիչ,քամիչ,թակիչ,ըմպիչ,բացիչ,գործիչ,խաղալիք,ուտելիք,խմիչք,հագուստ,ձգիչ,փակիչ,խթանիչ,փաթաթան,ճոճվել,գանձիչ,զսպանակ,սղոց,ջնջիչ,ծածկիչ,կապիչ,օրորիչ:
Առաջ.142
Իջնել-թեքվել,կքվել,ծռվել,ճկվել,կռանալ
Սահմանել-կարգել,խոնարվել,հաստատել,կորզել,որոշել
Հափշտակել- խլել,գողանալ, կորզել,
Շռայլել-ծախսել,վատնել,քամուն տալ,
Բզկտել-ծկատել,պատառոտել,պոկել, հոշոտել,բզել

                                                                                                       

Լուսակերտ է ապրանքը Թադմոնի,
Անապատում,որպես երազ ոսկեհույզ:

Չունի այնպես,այնպես փրփուր ձյունաթույր
Ինչպես կուրծքը լուսապայծար բանբիշը:

Կրծքի վրա հյուսքը նրա-ծփծփան
Հանց նունուֆար լույս-աղբյուրի երեսին:

Ականջն ի վար այնպես քնքուշ,հեզասահ,
Ինչպես լուսնի շողակաթը թավիշի:

Այնքան կարմի,Այնքան կարմիր,բոց չունի
Ինչքան որ քո համբյուրները սնուսի:

Չէացնող համբույրներում դյութական,
Հանց հինավուրց հեքիաթական գինու մեջ:

Շշնջում է հավերժաբար ու անձայն,
Ինչպես խարխուլ սյուներն ի վար լուսնկան:

Ո՞րն է <<Հավերժական սերը>> ստեղծագործության ասելիքը (հիմնական գաղափարը):
Ստեղծագործության ասելիքը այն է, որ իսկական սերը հավերժ է,հզոր է ու անմահ, նույնիսկ եթե սիրած էակը մահացել է:

2. Ո՞ր տողերում է խտացած լեգենդի հիմնական գաղափարը:
Ժամանակը իր վախճանին կհասնի,
Եվ արևը մի բուռ մոխիր կդառա,
Բայց իմ սերը վախճան չունի, հուն չունի,
Նա հավերժ է, նա անշեջ է, նա անմահ

Եվ ավազուտ շիրմի վրա մենավոր
Աշտարակն է մնում կանգուն ու վկա,
Որ իմանան վառ աստղերը հեռավոր
Էլ-Սամանի սերը հզո՛ր ու անմա՛հ:

Որ աշխարհին պատմեն սերը հաղթապանծ,
Էլ-Սամանի սերը՝ անա՛նց, հավերժո՛ղ,
Քարավաններն ու ճամփորդներն երկյուղած
Հեռուներից հեռու եկող-գնացող


3. Նկարագրիր բնությունն ու Թադմորի ապարանքը լեգենդի սկզբում և վերջում: Պատճառաբանիր փոփոխությունը:

Թադմորի ապարանքը շատ շքեղ էր,շուրջը պուրականեր և շատրվաններ ուներ մարմարից յոթ հարյուր սյուն կաին բազմաթիվ արծաթագույն ծազիկներ,նվագում եին երաժիշտները գիշեր ցերեկ:Իսկ վերջում ապարանքի շուրջ բոլորը ամեն ինչ չորացել էր,կարծես անապատը գալիս էր, որ ծածկեր ապարանքը նաժիշտներնել չեին երգում:Պատճառն ել այն դժբախտ սերն էր որից հետո ոչինչ չվերականգնվեց:


07.11.2013

հատուկ
հասարակ
անձ
Իր
թանձրացական
վերացական
Երևան
կրիա
բժիշկ
կրիա
Երևան
պատերազմ
նեղոս,
բժիշկ
Անի
սեղան
Անի
ընկերություն,
Անի
սեղան
Թամարիկ
հագուստ
բժիշկ
աղմուկ
Արարատ
հագուստ
ընկեր
ուսուցիչ
կրիա
պառակտուն

մկնիկ
ուսուցիչ
մկնիկ
կատու
խրատ



ընկեր
Արարատ
խաղաղություն,




մկնի
մտածմունք,





Միջին դպրոցը  իմ աչքերով



Իմ աչքերով Միջին դպրոցը շատտ լավ դպրոց է որովհետև միջին դպրոցում շատ ենք զարգացնում համակարգչյաին գիտելիքները: Իմ համար Միջին դպրոցը իմ տունն է:Ես միջին դպրոցում շատ գիտելիքներ ծանրաբեռնեցի իմ ուղեղի մեջ:Նոր դպրոցում լավ էր բայց Միջին դպրոցից լավը չեր:
Միջին դպրոցուի սնունդը ավելի շատ ուտելու բան  են վաճառում քան Նոր դպրոցում:



Որդի կույսի վարդապետ ապաշխարության:



Սերն անմահ է և անմահություն է տալիս այն ամենին, ինչ մեզ շրջապատում է: Իսկ ատելությունը րոպե առ րոպե մահանում է:

Ժամանակը իր վախճանին կհասնի,
Եվ արևը մի բուռ մոխիր կդառա,
Բայց իմ սերը վախճան չունի, հուն չունի,
Նա հավերժ է, նա անշեջ է, նա անմահ

Եվ ավազուտ շիրմի վրա մենավոր
Աշտարակն է մնում կանգուն ու վկա,
Որ իմանան վառ աստղերը հեռավոր
Էլ-Սամանի սերը հզո՛ր ու անմա՛հ:

Որ աշխարհին պատմեն սերը հաղթապանծ,
Էլ-Սամանի սերը՝ անա՛նց, հավերժո՛ղ,
Քարավաններն ու ճամփորդներն երկյուղած
Հեռուներից հեռու եկող-գնաց






Նոյեմբերի,տասնհինգին,ուրբաթ

111. Բնության  մեջ համատարած լռություն չկա։
 Աղմուկը կարող է հիշողություն կորստի պատճառ դառնալ։
 Աշխատանքից հոգնած մարդու վրա ազդում է քաղաքային երթևեկությունը աղմուկը, բարձրաձայն խոսքը։
Կա  ենթադրություն, որ ջուրը ոչ միայն Երկրի, այլ նաև ուրիշ մոլորակների վրա է շատ։
Մարդու մասին մարդաբաները վկայում են, որ մարդկանց մարմնի յոթանասուն տոկոսը ջրից է բաղկացած։
Բժշկության խորհրդանիշը եղել և մնում է օձը:

112.
Եֆրոմովի<<Անդրոմեդի միգամածությունը>> ֆանտաստիկական վեպում պատմում է մի խումբ տիեզերք գնալու հեռավոր միջաստղային ճանապարհորդելու մասին:Նրանց աստղաթիռի արագությունը շատ մոտ է լույսի արագությանը;

114
Ա)թուփ Բ.առնետ Գ.մոլորակ Դ.կամուրջ

115
Մարմին
Շարժում
Մշակույթներ
Ժամանակ
Նյութեր
Օրացույց
Մարմիններ
Ժամանակներ
Ճանապարհ
Օրացույց
Դաշտ

Նշակույթ

ճանապարհներ




119.
Ամերիկացի վիճագագիրները պարզել են,որ օրվա ընթացքում ամենաշատը քայլում են անասնապահները ու հողագործները:Երկրորդ տեղում գյուղական նամակատարերն են: Հաջորդը մատուցողները ու բուժքույներն են: Նանցից զգալիորեն քիչ են քայլում ոստիկանները հետախուզները ու պահակները: Ամենից քիչ քայլում են նաահանգապետները ու նախարարները:









120
Բոլոր նավապետներն էլ երազում են չբացահայտված կղզին գտնել:
Մեզ ասացին,որ բոլոր ժամացույցների հետ են ընկել,ու ոչ մեկը նույն ժամը ցույց չի տալիս:
Գիտնականներն օգտվել էին նույն բանաձևից,բայց չգիտես ինչու,տարբեր պատասխաններ էին ստացել:
Ասում են,որ շնաձկի այրան հոտն է հրապուրում:
Այդ տարացքում աշխատող Կետորսի հետևում էին կետերին ու վախենում էին, թե նա մեկին այնուամենայնիվ կվնասի:
Ցուցադրվող հրացանը այդ նույն զինագործի որդիներն ու թոռներն էին սարքել:



Կոմիտաս

 

 

 

 

Մարդկային Կատակերգություն


Ես կարծում էի, թե բոլորը հորս նման մեծ էին, մինչև որ  աշխարհ մտա և հանդիպեցի ուրիշ մարդկանց: Անշուշտ, բոլորն էլ լավն են, բոլորն էլ հրաշալի են, բայց չեմ կարծում, որ մեծ լինեն: Գուցե դա նրանից է, որ ես նրանց դեռ լավ չեմ ճանաչում: Անհրաժեշտ է լավ ճանաչել մարդկանց, իմանալու համար մե՞ծ են նրանք, թե ոչ: Շատ մարդիկ կան, որ մեծ են, բայց ոչ ոք գլխի չի ընկնում, որ նրանք մեծ են:
Ի՞նչ տարբերություն կա լավ մարդ և մեծ մարդ արտահայտությունների միջև:

Կարծիք՝
Ես չեմ կարծում որ Մեծ մարդը չար կարող է լինել,քանի որ երբ մարդուն հիշում են իր արած գործերի համար ուրեմն նա այնքան լավ բան է արել մարդկանց համար որ նրան մեծացրել են:Իսկ լավ մարդը մնում է պարզապես լավ մարդ:


Մարդկային Կատակերգություն




Կարևոր չէ, թե ինչ սխալներ կգործես կյանքում, մի վախեցիր գործած սխալների համար կամ նորերը գործելուց: Դու բարի սիրտ ունես, վստահիր սրտիդ, ունկնդրիր նրան և շարունակիր ճանապարհդ առանց կանգ առնելու: Եթե ընկնես խաբված կամ հալածված կամ ինքդ քեզնից, վեր կաց և ետ մի նայիր: Բազմաթիվ անգամներ պիտի ծիծաղես և բազմաթիվ անգամներ պիտի լաց լինես, այդ ծիծաղն ու արտասուքը շարունակ անբաժան պիտի լինեն իրարից: Քո կյանքում դու ոչ մի րոպե չես ունենա ստոր, նենգ կամ փոքրոգի լինելու: Այդ բաները քեզնից ցածր են, շատ փոքր՝ քո հոգու առույգության առաջ, շատ աննշան՝ քո տեսադաշտը խափանելու համար:


Կարծիք՝
 Ես կարծում եմ երբ մարդը սխալներ զէ գործում նա սովորում զէ իր սխալներից ճիշտ ապրել,պարզապես  պետք է փորձել նույն սխալները չգործել:




Մարդկային Կատակերգություն




Հիշեցեք`, ձեր ունեցած ամեն ինչից պետք է բաժին հանեք ուրիշներին: Դուք պետք է տաք նույնիսկ, երբ թվում է,  թե տալը խենթություն է: Այդ ժամանակ ոչ ոք և ոչ մի բան  ձեզ խաբելու ուժ չի ունենա, որովհետև եթե գողին տաք, նա ձեզնից չի գողանա և արդեն գող չի լինի: Եվ ինչքան շատ տաք, այնքան ավելի շատ բան կունենաք տալու համար:  

Կարծիք՝

Այս խոսքերի մեջ իմաստն այն է, որ ոչ միայն տալ առնելու համար, այլ տալ այն ժամանակ, երբ դրա ցանկությունն էլ չկա: Տալ վատություն անողին, տալ չարիք գործողին և ավելի շատ կունենաս տալու բան:Կարծում եմ այս խոսքերի իմաստը սա էր:

Комментариев нет:

Отправить комментарий