вторник, 25 ноября 2014 г.

Վահան Տերյան «Գաղտնի թղթապանակ»

Վահան Տերյան «Գաղտնի թղթապանակ»

Եղիշե Չարենցի խոսքերը «այլ երգ ունի իմ հքին. լոկ երբ կարդում եմ Տերյանը.
լոկ մանկական  ու նաիյրան,Ղարսն է հիշում իմ հոգին» ։Ես չգիտեմ ուր են տանում
հեռաոր ճամփաների ժամպավեններ անհամար։Ես նստում եմ ճանփի վրա ամեն
օր և աղոթում ու թախծում եմ քեզ համար այս տեղերը Տերյանը գրել էր
Ռուսաստանում Անտենկային։ Անթառամը պատասխանեց և ամուսնացավ։
Տերյանը բաժանվելուց հետո ամուսնացավ Անահիտի հետ և ունեցան Նվարդ դստերը։
Անահիտը իմանալով որ բանաստեղծը թոքախտով հիվանդ եր ,ամուսնացավ և մնաց նրա
կողքին մինչը կյանքի վերջ։ Հաղորզումը բացահայտում է
հասարակական գործունեության չլուսաբանված կողմերը նրա սերը հայոց լեզվի նկատմամբ։
Տերյանը միշտ երազել էր որ կինը լինի ոչ թե քաքենի այլ ընկեր։Տերյանը շատ
լուրջ գործողություններ է կատարել հեղափողության ժամանակ Հայերի համար։
Նա պահել է հայկական գանձերը կռիվների ժամանակ,որն ել հետագայում վերադարձվել
է Սուր Եջմիաձնին։Նափրկել և օգնել է շատ հայերի, որոնք ապրում եին հյուսիսաին Կոֆկասում։
Հաղորզումը բացահայտում է հասարակական գործունեության չլուսաբանված կողմերը
նրա սերը հայոց լեզվի նկատմամբ։





Комментариев нет:

Отправить комментарий